• Superbrands 2016/2017

    Marka IBUM ponownie została wyróżniona w 11. już plebiscycie na najsilniejsze marki na polskim rynku. Tytuł Created in Poland Superbrands 2016/2017.

    Tytuł Created in Poland Superbrands przyznawany jest na podstawie badań konsumenckich, a wyróżniane są tylko te marki, które są wyjątkowo chętnie rekomendowane przez konsumentów. Badanie przeprowadził instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na próbie ponad 15 tysięcy polskich respondentów.

  • Kryształowe Godło European Trusted Brands

    Doskonała  jakość, szybkość działania i mocny wizerunek sprawiły, że marka Ibum zdobyła w tym roku Kryształowe Godło European Trusted Brands 2012. Tytuł, każdego roku nadawany przez konsumentów-prenumeratorów miesięcznika Reader’s Digest, został przyznany w kategorii środków przeciwbólowych dostępnych w Polsce.
    European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzanych w Europie przez Reader’s Digest. Kryształowe Godło nadane marce Ibum przyznawane jest w kategorii jakościowej, w której marki oceniane są przez badanych według czterech sprecyzowanych kryteriów: jakości, stosunku wartości do ceny, silnego wizerunku oraz zrozumienia potrzeb klienta.
    We wszystkich 16 krajach objętych badaniem European Trusted Brands 2011, tradycyjnie respondenci wskazywali marki godne zaufania w 20 kategoriach globalnych, wspólnych dla wszystkich krajów.

  • Konsumencki Lider Jakości 2015

    KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2015 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, realizowany przez Redakcję Strefy Gospodarki ogólnopolskiego, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz Dziennikiem Gazetą Prawną. Jego celem jest wyłonienie, na podstawie zrealizowanych badań konsumenckich, najlepszych jakościowo, marek i produktów dostępnych na polskim rynku oraz ich promocja prasowa.

  • Kryształowe Godło European Trusted Brands 2012

    Doskonała  jakość, szybkość działania i mocny wizerunek sprawiły, że marka Ibum zdobyła w tym roku Kryształowe Godło European Trusted Brands 2012. Tytuł, każdego roku nadawany przez konsumentów-prenumeratorów miesięcznika Reader’s Digest, został przyznany w kategorii środków przeciwbólowych dostępnych w Polsce.

  • Laur Klienta Odkrycie Roku 2012

    Plastry chłodzące Ibum ICE otrzymały Laur Klienta – Odkrycie Roku 2012.
    O nominacji produktu/marki/usługi decyduje duże zainteresowanie nowościami rynkowymi lub produktami o znacznym wzroście popularności. Taką nagrodę otrzymują nieliczne firmy czy producenci. O jej przyznaniu decyduje Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna, która ocenia przede wszystkim innowacyjny charakter produktu, usługi czy marki, a także perspektywy ich odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu ich popularności.

  • Złota Idea 2010

    Reklama Ibum Zawiesina „Ibum malinowy gorączka i ból z głowy” zdobyła pierwsze miejsce i Złotą Ideę w konkursie Idea Awards jako najlepsza reklama w roku 2010. Idea Awards to konkurs, który od 1991 roku nagradza najlepsze reklamy. Nagrodę Grand Prix przyznają internauci,  głosując na ulubioną reklamę a Złotą Ideę przyznaje jury, w którego skład wchodzą osoby publiczne i przedstawiciele firm odnoszących sukcesy  na polskim rynku.

  • Medal Europejski 2007

    W 2007 roku, lek przeciwbólowy Ibum, został nagrodzony Medalem Europejskim. Wyróżnienie przyznał Urząd Komitetu Integracji Europejskiej i Business Centre Club za najwyższą jakość preparatu (w załączeniu dokument potwierdzający otrzymanie Medalu). Medal Europejski jest niekomercyjnym, ogólnopolskim przedsięwzięciem propagującym ideę integracji europejskiej w środowisku przedsiębiorców. Wyróżnienia otrzymują produkty i usługi, które swoim standardem dorównują poziomowi europejskiemu

  • Superbrands 2015/2016

    Marka IBUM została uznana za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku i tym samym otrzymała wyróżnienie Superbrands 2015/2016 oraz Created in Poland Superbrands 2015/2016.

    Tytuł Created in Poland Superbrands, dedykowany najsilniejszym markom z polskim rodowodem, został przyznany w wyniku badania konsumenckiego, przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na próbie ponad 15 tysięcy polskich respondentów. O przyznaniu tytułu Superbrands decydowała, obok konsumentów, ekspercka Rada Marek.

    Międzynarodowa organizacja The Superbands LTD., działająca obecnie w 87 krajach, od ponad 20 lat wyłania i nagradza najsilniejsze marki funkcjonujące na lokalnych rynkach.

  • Superbrands 2016/2017

    Marka IBUM ponownie została wyróżniona w 11. już plebiscycie na najsilniejsze marki na polskim rynku. Tytuł Created in Poland Superbrands 2016/2017.

    Tytuł Created in Poland Superbrands przyznawany jest na podstawie badań konsumenckich, a wyróżniane są tylko te marki, które są wyjątkowo chętnie rekomendowane przez konsumentów. Badanie przeprowadził instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na próbie ponad 15 tysięcy polskich respondentów.

    Kryształowe Godło European Trusted Brands

    Doskonała  jakość, szybkość działania i mocny wizerunek sprawiły, że marka Ibum zdobyła w tym roku Kryształowe Godło European Trusted Brands 2012. Tytuł, każdego roku nadawany przez konsumentów-prenumeratorów miesięcznika Reader’s Digest, został przyznany w kategorii środków przeciwbólowych dostępnych w Polsce.
    European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzanych w Europie przez Reader’s Digest. Kryształowe Godło nadane marce Ibum przyznawane jest w kategorii jakościowej, w której marki oceniane są przez badanych według czterech sprecyzowanych kryteriów: jakości, stosunku wartości do ceny, silnego wizerunku oraz zrozumienia potrzeb klienta.
    We wszystkich 16 krajach objętych badaniem European Trusted Brands 2011, tradycyjnie respondenci wskazywali marki godne zaufania w 20 kategoriach globalnych, wspólnych dla wszystkich krajów.

  • Konsumencki Lider Jakości 2015

    KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2015 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, realizowany przez Redakcję Strefy Gospodarki ogólnopolskiego, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz Dziennikiem Gazetą Prawną. Jego celem jest wyłonienie, na podstawie zrealizowanych badań konsumenckich, najlepszych jakościowo, marek i produktów dostępnych na polskim rynku oraz ich promocja prasowa.

    Kryształowe Godło European Trusted Brands 2012

    Doskonała  jakość, szybkość działania i mocny wizerunek sprawiły, że marka Ibum zdobyła w tym roku Kryształowe Godło European Trusted Brands 2012. Tytuł, każdego roku nadawany przez konsumentów-prenumeratorów miesięcznika Reader’s Digest, został przyznany w kategorii środków przeciwbólowych dostępnych w Polsce.

  • Laur Klienta Odkrycie Roku 2012

    Plastry chłodzące Ibum ICE otrzymały Laur Klienta – Odkrycie Roku 2012.
    O nominacji produktu/marki/usługi decyduje duże zainteresowanie nowościami rynkowymi lub produktami o znacznym wzroście popularności. Taką nagrodę otrzymują nieliczne firmy czy producenci. O jej przyznaniu decyduje Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna, która ocenia przede wszystkim innowacyjny charakter produktu, usługi czy marki, a także perspektywy ich odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu ich popularności.

    Złota Idea 2010

    Reklama Ibum Zawiesina „Ibum malinowy gorączka i ból z głowy” zdobyła pierwsze miejsce i Złotą Ideę w konkursie Idea Awards jako najlepsza reklama w roku 2010. Idea Awards to konkurs, który od 1991 roku nagradza najlepsze reklamy. Nagrodę Grand Prix przyznają internauci,  głosując na ulubioną reklamę a Złotą Ideę przyznaje jury, w którego skład wchodzą osoby publiczne i przedstawiciele firm odnoszących sukcesy  na polskim rynku.

  • Medal Europejski 2007

    W 2007 roku, lek przeciwbólowy Ibum, został nagrodzony Medalem Europejskim. Wyróżnienie przyznał Urząd Komitetu Integracji Europejskiej i Business Centre Club za najwyższą jakość preparatu (w załączeniu dokument potwierdzający otrzymanie Medalu). Medal Europejski jest niekomercyjnym, ogólnopolskim przedsięwzięciem propagującym ideę integracji europejskiej w środowisku przedsiębiorców. Wyróżnienia otrzymują produkty i usługi, które swoim standardem dorównują poziomowi europejskiemu

    Superbrands 2015/2016

    Marka IBUM została uznana za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku i tym samym otrzymała wyróżnienie Superbrands 2015/2016 oraz Created in Poland Superbrands 2015/2016.

    Tytuł Created in Poland Superbrands, dedykowany najsilniejszym markom z polskim rodowodem, został przyznany w wyniku badania konsumenckiego, przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia na próbie ponad 15 tysięcy polskich respondentów. O przyznaniu tytułu Superbrands decydowała, obok konsumentów, ekspercka Rada Marek.

    Międzynarodowa organizacja The Superbands LTD., działająca obecnie w 87 krajach, od ponad 20 lat wyłania i nagradza najsilniejsze marki funkcjonujące na lokalnych rynkach.